סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית לאומי קארד ברשת max משיקה את שירות Pay-Back | max מבית לאומי קארד

מן העיתונות

חברת max משיקה את שירות Pay-Back

חברת max משיקה את שירות Pay-Back המעניק החזר כספי קבוע בכ-70 אתרי סחר מובילים בארץ ובחו״ל, בהם: Asos, AliExpress, Booking, Ebay וגרופון


ורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק, max: ״שירות Pay-Back נועד להוזיל משמעותית ללקוחותינו את הקנייה ברשת ויכול להביא לחיסכון של מאות שקלים בשנה ברכישות באינטרנט״

חברת max מציגה נתונים חדשים המצביעים על עלייה של 78% במספר העסקאות ברשת ועליה של 39% במחזור הרכישות באתרים מקוונים בחו"ל

עמוד הבית שלכם הוא אלי אקספרס? החופשה שלכם מתחילה בבוקינג? מעדיפים לעשות שופינג באסוס? במידה וכן, השירות החדש של max נועד במיוחד בשבילכם. חברת max משיקה עבור לקוחותיה את שירות Pay-Back אשר יאפשר ללקוחות המבצעים קניות מקוונות באתרי אינטרנט מובילים בארץ ובעולם, ליהנות מהחזר כספי נרחב של עד 10% מסכום הרכישה. בין האתרים ניתן למצוא את מרבית האתרים הפופולאריים ביותר בקרב הצרכנים הישראלים, בהם Ebay , Asos, AliExpress, Nike, Booking, גרופון, ישרוטל, וואלה שופס, פתאל ועוד.

ההרשמה לשירות Pay-Back באתר max מתבצעת ללא עלות, ואף מזכה בהחזר ראשוני של 10 ₪. בכל קניה מקוונת שמבצע הלקוח, יש להתחבר לזירת Pay-Back באתר max באמצעות הזנת שם המשתמש והסיסמה לשירות. לאחר מכן, בוחרים באתר מהרשימה, ממשיכים לקנייה באתר וצוברים החזרים. ההחזר מועבר ישירות לכרטיס האשראי לאחר צבירת החזרים בגובה 50 ₪ ומעלה ובתוך שלושה ימי עסקים.

"ישראל הינה אחת מבין שלושת שווקי E-com הצומחים ביותר בעולם והצרכן הישראלי נמנה על שיאני ה-E-com, שוק שהולך ומתפתח והתחרותיות בו גדלה בהתאם. אנו צופים כי העדפת צרכנים לרכישה מקוונת על חשבון רכישות מסורתיות תלך ותגדל עם השנים" מוסרת ורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק, max, ומוסיפה כי "מעתה לקוחות max, ייהנו מהטבות גם ברכישות באתרים הידועים כמשתלמים במיוחד כמו עלי אקספרס או אסוס, שיהפכו לזולים יותר".

מנתוני החברה עולה כי בזמן שכמות הלקוחות, העסקאות ומספר העסקאות הממוצעת ללקוח עולות בהתמדה, סכום העסקה הממוצעת קטן בהדרגה- ושוק הרכישות המקוונות הופך למשמעותי ותחרותי מאי פעם.

חברת max חושפת לראשונה נתונים המעידים על התחזקות המגמה. מהשוואה בין המחצית הראשונה של השנים 2014, 2015 ו-2016, הרכישות של לקוחות החברה באתרים זרים התאפיינו במגמות הבאות:

עלייה מתמדת במחזור הרכישות באתרים זרים- כאשר משווים בין מחזור הרכישות באתרים זרים של המחצית הראשונה של 2014 ושל המחצית הראשונה של 2015, נרשמת עליה של 19% בהיקפם. בין 2015 ו-2016 תועדה עלייה נוספת של 39%.

מגמה דומה ביחס לכמות העסקאות- בין 2014 ו-2015 נרשמה עלייה של 35% בכמות העסקאות. ב-2016 נרשמה כבר עלייה של 78% אחוז.

בזמן שבמחצית הראשונה של 2014, כמות עסקאות ממוצעת ללקוח עמדה על 7.6,
ב-2015 נרשמה עלייה של 6%. עלייה נוספת תועדה בשנת 2016, אז הצרכן הישראלי ברשת ביצע כ-12 עסקאות בממוצע, המשקפות עלייה של 45% ביחס לשנה הקודמת.

סכום עסקה ממוצעת מוסיף לרדת ובשיעורים גדלים- כאשר בהשוואה בין המחצית הראשונה של 2014 ו-2015 אנו עדים לירידה של 12% (242 ₪ אל מול 275 ₪) ואילו בהשוואה בין 2015 ו-2016 סכום העסקה הממוצעת ירד ב22% נוספים (189 ₪ אל מול 242 ₪).

חברת max חושפת גם נתונים אודות התפלגות הרכישות לפי ענפים וכן הבדלים ברכישות בין נשים וגברים:

בין השנים 2014 ל2015 ו-2016, חלקן של הנשים ממחזור הרכישות עלה מ-26% ל-29%. אחוז העסקאות שנעשו על ידן עלה באחוז מ40% ל-41%. בקרב גברים נצפתה מגמה הפוכה. בין השנים 2014 ל2015 ו-2016, ירדם חלקם של גברים ממחזור הרכישות ב-3%, מ74% ל-71%, ואחוז העסקאות שנעשה על ידם ירד ב-2% מ-60% ל-58%.

בין יוני 2015 ויוני 2016, הענפים בעלי מחזורי המכירות הגדולים ביותר הינם טיסות ותיירות (26%), ספרים, ציוד משרדי ופרסום (10%) ופנאי ובידור (7%). הענפים בעלי מספר העסקאות הרב ביותר הינם: פנאי ובידור (15%), הלבשה והנעלה (8%) וחנויות כל בו ו"עשה זאת בעצמך" (8%).

  • שתפו