אמנת שירות

אנו ב- MAX מחויבים לפעול בהגינות, אחריות, פשטות ובמקצועיות כלפי לקוחותינו, תוך כדי הקשבה ומתן מענה הולם התואם את צרכי הלקוחות.

אנו מאמינים כי הכרת צרכי הלקוחות ומאפייניהם, יאפשר לנו להעניק שירות מותאם העונה על הצרכים והשאיפות של מגוון לקוחותינו.

מטרת אמנת השירות הינה להבטיח רמה נאותה ושיפור מתמיד בשירות אותו מקבל הלקוח.
לטובת כך אנו מקצים משאבים ללמידה ותחקור על מנת לאתר את הפערים ולטפלם.
אנו, עובדי ומנהלי מקס איט פיננסים, חתומים ומחויבים לאמנת שירות זו, מתוך האמונה כי כל עוד נפעל בהתאם לערכים המוגדרים בה, נוכל להעניק ללקוחותינו שירותים ומוצרים איכותיים ובעלי ערך משמעותיים.

הערכים על פיהם אנו פועלים
  • הגינות ושקיפות - אנו דואגים להציג ללקוחותינו, את הפתרונות התואמים את צרכיהם, תוך שיקוף כלל המידע, על מנת שיוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורם.
  • אחריות ויוזמה - אנו פועלים באחריות ובאופן אקטיבי מול לקוחותינו באירועים שונים בחייהם.
  • פשטות - אנו דואגים לייצר חוויית שירות פשוטה וקלה המדברת בשפה ברורה ללקוחתינו. בעולם פיננסי הכפוף לרגולציות ותקנות אנו שואפים לפעול בשקיפות ולהביא ללקוחותינו את המידע הרלוונטי באופן זמין, פשוט ובהיר ככל הניתן.
  • עצמאות - אנו מחויבים ליצור עבור לקוחותינו פתרונות שיאפשרו להם להתנהל בקלות ובאופן עצמאי. לשם כך, אנו מעודדים את לקוחותינו להשתמש בערוצים הדיגיטליים, המאפשרים מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי, תוך חוויית לקוח מצוינת.
  • מקצועיות - אנו שואפים למתן מענה הטוב ביותר, לטובת כך אנו משקיעים משאבים רבים במקצועיות העובדים, במוצרים, כלים (טכנולוגיה) ושיפור מתמיד של מערך השירות וזאת במטרה לקדם את צרכי הלקוחות.
  • יחס אישי - אנו בשאיפה מתמדת לשמר את הקשר האישי עם לקוחותינו ולהטביע חותם בכל אינטראקציה עם לקוח, דרך חווית שירות פרסונלית. אנו מבינים שלכל לקוח צרכים הייחודים לו, אנו נעשה כל מאמץ, לזהות ולהבין את צרכי לקוחותינו ולהעניק שירות בהתאם לבקשתם, ובהתאמה מרבית לצרכיהם.

אנו ב-MAX מחויבים לפעול בהגינות ,אחריות, פשטות ובמקצועיות כלפי לקוחותינו, תוך כדי הקשבה ומתן מענה הולם התואם את צרכי הלקוחות.

אנו מאמינים כי הכרת צרכי הלקוחות ומאפייניהם יאפשרו לנו להעניק שירות מותאם העונה על הצרכים והשאיפות של מגוון לקוחותינו.

מטרת אמנת השירות הינה להבטיח רמה נאותה ושיפור מתמיד בשירות אותו מקבלים הלקוחות.
לטובת כך אנו מקצים משאבים ללמידה ותחקור על מנת לאתר את הפערים ולטפל בהם.
אנו, עובדי ומנהלי מקס איט פיננסים, חתומים ומחויבים לאמנת שירות זו, מתוך אמונה כי כל עוד נפעל בהתאם לערכים המוגדרים בה, נוכל להעניק ללקוחותינו שירותים ומוצרים איכותיים ובעלי ערך משמעותיים.

ל-MAX קיים מערך שירות בתקשורת כתובה, טלפונית ובערוצי הדיגיטל. אנו מפרסמים את פרטי ההתקשרות של היחידות השונות בחברה באמצעי המדיה הפומביים, וזאת במטרה להנגיש את מגוון השירותים ללקוחותינו.
בנוסף, לרשות לקוחותינו עומד מערך פניות הציבור בכל נושא. אנו מתחייבים להתייחס בכובד ראש לכל פניה, ללמוד את האמור בה ולשפר את הנדרש.

יצירת קשר

תלונות הציבור

הצהרת נגישות במקס