סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית כרטיסים תשלום בנייד: שאלות ותשובות

שאלות ותשובות: כל מה שצריך לדעת על תשלום בנייד

1. מי יכול לשלם עם max בנייד? לקוחות max מחזיקי כרטיס חכם עם צ'יפ מסוג ויזה ומסטרקארד חוץ בנקאי וכרטיסי המועדונים וכן לקוחות בעלי כרטיסי מזרחי טפחות, הבינלאומי ודיסקונט עם הלוגו של max. התשלום בנייד מתאפשר במכשירי אנדרואיד חכמים תומכים בגרסה 6 ומעלה עם NFC (אפשר לבדוק בהגדרות המכשיר) הרשמה באפליקציית max

*מכשירי iPhone: אתם יכולים לשלם בנייד עם כרטיס max שלכם באמצעות Apple Pay:

נכנסים לאפליקציית wallet ונרשמים לשירות Apple Pay
במעמד התשלום לוחצים דאבל קליק על כפתור הצד או כפתור הבית
בוחרים בכרטיס ה-max שלכם
מזדהים ע"י זיהוי פנים או טביעת אצבע
מניחים קרוב למסוף התשלום וזהו, שילמתם!


2. איך מצטרפים לתשלום בנייד? כדי ליהנות מתשלום בנייד כל שצריך לעשות הוא להירשם באפליקציית max. נרשמים בלחיצה על הבאנר הפרסומי בעמוד הבית של האפליקציה, בוחרים כרטיס לתשלום ומאשרים את התקנון. אם אתם מתקשים להירשם, אפשר לנסות שוב מאוחר יותר.

אם אין לך עדיין את אפליקציית max - לינק להורדה. כדאי לבדוק שאפליקציית max היא בגרסה הכי מעודכנת. איך בודקים? נכנסים לחנות האפליקציות Google Play ואם זו לא הגרסה האחרונה של האפליקציה, לוחצים על כפתור העדכון.



3. איפה אפשר לשלם בנייד? בכל בית עסק שתומך בטכנולוגיית תשלום בנייד – חפשו את סימן הקשתות (דומה ל-wifi) על הקופהכיום יש אלפי בתי עסק בהם ניתן לשלם בנייד, כגון: פוקס, פוקס home, מנגו, זארה, H&M ,rebar, אופטיקנה, בילבונג, צומת ספרים, קרביץ ועוד. עד סוף שנה ניתן יהיה לשלם בנייד בכל הרשתות בישראל, בשל רפורמת בנק ישראל שמחייבת את כל בתי העסק בישראל לעבור לתשלום חכם. 


4. איך משלמים בנייד? אחרי שהצטרפת ניתן להתחיל לשלם בכל בתי העסק התומכים בתשלום בנייד. פשוט פותחים את נעילת המסך בנייד, מצמידים את הנייד למסוף בקופה וזהו, התשלום בוצע. לא צריך לפתוח את האפליקציה או להקליד קוד סודי של הכרטיס לתשלום. 

*אם אין לך נעילת מסך, יש להצמיד את הנייד למסוף ואז יעלה מסך להזדהות של האפליקציה. יש להזדהות בדרך שבחרת (סיסמא או ביומטרי) ולהצמיד שנית את הנייד למסוף.


5. אילו הטבות מקבלים כשמשלמים בנייד? משלמים בנייד ונהנים מהטבות ברשתות הבאות:

קפה TA מתנה למשלמים בנייד ברשת ארומה ישראל, לבחירה מבין: קפוצ'ינו/אמריקנו/אספרסו/אספרסו כפול/תה
30 ₪ מתנה בתשלום ראשון בנייד ברשת ארקפה 
שוקולד מילקה מתנה למשלמים בנייד באחד מסניפי am:pm
משקה שני בגודל medium מתנה למשלמים בנייד ברשת בי פרש
גלידת פלדמן משפחתית מתנה למשלמים בנייד ברשת גלידות פלדמן בסניפים המשתתפים במבצע



6. איך משלמים בנייד אם אין לי נעילת מסך בנייד? כאמור אם אין לך נעילת מסך בנייד, ניתן לשלם בנייד אחרי הזדהות באפליקציה של max. אם הגדרת בהזדהות סיסמה אז חשוב לזכור אותה כדי לשלם בנייד. כדי להקל על עצמך אפשר להגדיר הזדהות באפליקציה באמצעות טביעת אצבע או להגדיר נעילת מסך בנייד.



7. אין לי כרטיס של max ואני רוצה לשלם בנייד, מה עליי לעשות? אפשר להתקדם לתשלום בנייד עם מגוון כרטיסי max, ביניהם: כרטיס SKYMAX שצובר נקודות לטיסות ומלונות, כרטיס maxBACK שמחזיר לכם כסף על כל קנייה ועוד. מוזמנים לבחור את כרטיס max שמתאים לכם ולהצטרף>>
 

8. אני רוצה לשנות או להוסיף כרטיס max לתשלום בנייד. איך עושים את זה? בהצטרפות לתשלום בנייד נרשם אוטומטית הכרטיס העיקרי שלך. ממש בקרוב תהיה אפשרות להוסיף כרטיסים נוספים ולהחליף במידת הצורך את כרטיס ברירת המחדל לתשלום.


9. האם קיים הבדל בין תשלום בנייד לתשלום בכרטיס האשראי? אין שום הבדל. בדומה לתשלום בכרטיס האשראי, התשלום בנייד מאובטח בסטנדרט בינלאומי וכולל את כל הטבות הכרטיס והמועדון. כמובן שהוא כולל גם את תכנית הפינוקים של max. בקיצור, כל מה שאתם רגילים לעשות בכרטיס אשראי, עכשיו אפשר גם בתשלום בנייד. 


10. האם צריך קוד סודי כדי לשלם עם max בנייד? לא. פשוט מצמידים את גב הנייד, מזדהים ומשלמים. התשלום מאובטח ובהתאם לסטנדרט בינלאומי.



11. ניסיתי להירשם לתשלום בנייד באפליקציה ולא הצלחתי – מה עושים?

יש לוודא שהגרסה של אפליקציית max היא העדכנית ביותר על מכשירך (אפשר לבדוק דרך חנות האפליקציות). תשלום בנייד מתאפשר במכשירי אנדרואיד שאינם פרוצים מגרסה 6 ומעלה. הרישום מתאפשר לבעלי כרטיס max ממותג ויזה, מאסטרקארד וכרטיסים של בנק המזרחי והבנק הבינלאומי.



*יש לכם מכשיר XIAOMI או ONE PLUS? אתם עלולים להיתקל בהודעת שגיאה לפיה לא תוכלו להמשיך את הרישום, מה צריך לעשות?

ללחוץ ממושכות על האייקון של אפליקציית max על המסך שלכם ולבחור באופציית "פרטי יישום"

לבחור באופציה "מוצג מעל פריטים אחרים", במערכת הפעלה באנגלית זה נקרא "appear on top"

לאשר את ההרשאה באמצעות העברת הכפתור למצב דלוק (כך שיהיה ירוק)



12. ניסיתי לשלם ולא הצלחתי, מה עושים? יש לבדוק אם ה-NFC פתוח בהגדרות המכשיר שלך. אפשר להוריד את כיסוי הנייד ולנסות שוב. אם בכל זאת לא הצלחת נשמח לעזור. שירות בטלפון: 03-6177890..


13. מה קורה אם הטלפון שלי לא ברשותי? נמסר לתיקון/נגנב/אבד? אל חשש, השירות מאובטח ונדרש הזיהוי שלכם (פנים, אצבע, סיסמה), אבל כדי להיות רגועים אפשר להתקשר אלינו ונחסום את השירות באפליקציה. 


14. האם תשלום בנייד כרוך בתשלום או עמלה? לא. תשלום בנייד זהה לעסקה רגילה בכרטיס אשראי ואינו כרוך בעמלה.


15. מה עושים כשפג תוקף כרטיס האשראי וממתינים לכרטיס חדש? לא צריך לעשות כלום, כרטיס האשראי מתעדכן אוטומטית במערכת.


16. האם אפשר לשלם עם הנייד גם בחו"ל? אפליקציית התשלומים של max מבוססת על תקן בינלאומי של ויזה ומסטרקארד ומאפשרת תשלום בנייד גם בחו"ל שם הטכנולוגיה נפוצה אף יותר. 

  • שתפו