• max
  • הלוואות
    • הלוואות ואשראי
      • כל פתרונות האשראי
      • הלוואה אונליין
      • לקביעת גובה החיוב בכרטיס
      • לחלוקת החיוב החודשי בכרטיס
      • מימון לרכב חדש
      • מימון לרכב יד שנייה
      • מיחזור הלוואה
      • דירוג אשראי
      • הלוואה לסגירת המינוס
      • הלוואה לעסקים
      • שאלות ותשובות: ריבית, החזר חודשי ועוד
    • ההלוואה שלי
      • פירוט ההלוואות שלי ללא כרטיס
      • פירוט ההלוואות בכרטיס שלי
    • מידע שימושי
      • מילון מונחים
      • 8 טיפים לפני שלוקחים הלוואה
      • מגזין הלוואות
  • הטבות
    • הטבות הנחות ומבצעים
      • הטבות בלעדיות לאפליקציה
      • פינוק טעים
      • אופנה וצרכנות
      • הופעות והצגות
      • גיפטקארד
      • טסים לחו"ל
      • אטרקציות
      • מופעי סטנד אפ
      • הטבות תשלום בנייד
      • סרטים
      • כסף בחזרה על קניות אונליין
      • בלעדי לחברי המועדונים והכרטיסים
      • הטבות לטסים לחו"ל
      • ספא ונופש
      • הנחות שכיף לגלות
      • לכל ההטבות
    • ההטבות שלי
      • ההטבות והפינוקים שלי
      • חישוב הפינוקים שלי
      • שלחו לי הטבות לפני כולם
    • מידע שימושי
      • סיום הטבות לכרטיסי בנק הפועלים
      • ביטול הטבה
      • מגזין max
  • כרטיסים
    • הכרטיסים שלנו
      • לכל הכרטיסים
      • חדש! maxBack CRYPTO
      • SKYMAX
      • maxBack
      • DREAM CARD VIP
      • max Business
      • +WINCARD מבית מחסני השוק
      • מועדון קרנות
      • ביחד בשבילך
      • בהצדעה
      • תמורה לחברי ארגון המורים
      • מולטי עזריאלי
      • executive למקומות עבודה
    • Giftcards
      • mygift כרטיס מתנה דיגיטלי
      • Gift Card max למעסיקים
      • Gift card max נטען Executive
      • Gift Card max למורים ושוטרים
      • Gift Card max עסקים
      • כל כרטיסי ה-Gift Card
      • כמה נשאר לי בכרטיס
      • הפעלה ראשונה
      • טעינת Gift Card
    • הכרטיס שלי
      • פירוט חיובים ועסקאות
      • הקוד הסודי לכרטיס שלי
      • הגדלת מסגרת אשראי
      • חסימה/הפעלה של כרטיס
      • הקדמת תשלום ופינוי מסגרת
      • העברת הוראות קבע
      • בחירת חיוב קבוע
      • אוי! אבד לי הכרטיס
      • קיצוץ מסגרת בכרטיס בנקאי
      • עיגול לטובה ותרומה
    • תשלומים מתקדמים
      • העברת מט"ח לחו"ל
      • כל הדרכים לשלם בצורה חכמה
      • תשלום בנייד
      • תשלום בנייד עם Google Pay
      • תשלום בנייד עם Apple Pay
      • תשלום בשעוני Garmin
      • תשלום בשעוני fitbit
      • ContactLess - חוויית התשלומים החדשה
      • מגזין כרטיסים ותשלומים
  • ביטוח
    • נעים מאוד, M_A_X ביטוח
      • אודות m_a_x ביטוח
      • ביטוח נסיעות לחו"ל
      • ביטוח רכב
      • ביטוח דירה
      • ביטוח לעסקים
      • מגזין ביטוח
      • כניסה לאזור האישי
      • צרו קשר
  • חו"ל
    • לא לשכוח לפני שטסים
      • כל מה שצריך לטיסה לחו"ל
      • עדכון פרטי טיסה
      • שחזור הקוד הסודי
      • הצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל
      • המרת נקודות תעופה
      • הזמנת מזומן לחופשה
      • שינוי מועד חיוב עסקאות מט"ח
    • הטבות לטסים
      • לכל הטבות חו"ל
    • טיפים ומידע
      • קניות ומשיכות מזומן במט"ח
      • אובדן/גניבת כרטיס בחו"ל
    • תמיכה והצלה בחו"ל
      • צרו איתנו קשר
  • פעולות
    • פעולות בכרטיס
      • הקוד הסודי לכרטיס שלי
      • הפעלת כרטיס אשראי
      • חסימת כרטיס אשראי
      • החזרת כרטיס לפעילות
      • החלפת כרטיס
      • חלוקת עסקה לתשלומים
      • הגדלת מסגרת אשראי
      • שינוי מועד חיוב
      • העברת הוראות קבע
      • הקדמת תשלום ופינוי מסגרת
      • הפקת אישור יתרה
      • לכל הפעולות
    • טסים לחו"ל
      • המרת נקודות תעופה
      • הצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל
      • עדכון פרטי טיסה
      • שינוי מסלול חיוב חו"ל
    • המידע שלי
      • פירוט החיובים והעסקאות
      • ההטבות והפינוקים שלי
      • מסלול ההטבות שלי
      • פירוט הוראות הקבע
      • עדכון פרטים אישיים
      • קבלת מידע ב-sms
      • דפי הפירוט והמכתבים
      • רישום לדפי פירוט למייל
      • פירוט ה-maxBack שלי
      • מצרפים חברים ומרוויחים - maxBack
      • נקודות ה-SKYMAX שלי
      • מצרפים חברים ומרוויחים - SKYMAX
      • פירוט ה-Super Pay-Back שלי
    • הלוואות
      • לקיחת הלוואה
      • פירוט ההלוואות שלי
      • התאמת חיוב חודשי
  • לאתר העסקי
 
התנתק
כניסה לאזור האישי
  • כללי
  • אבטחת מידע

אבטחת מידע

שתפו

לתקנון תנאי שימוש בשירותים הדיגיטליים

אבטחת האתר

1. max רואה באבטחת המידע של לקוחותיה ערך עליון ומשקיעה משאבים רבים לאבטחת סודיות המידע. במסגרת זו עושה החברה שימוש באמצעי האבטחה מתקדמים ומתוחכמים.

2. נתקלתם באירוע חריג? שילחו דוא"ל למחלקת אבטחת המידע של max בכתובת abuse@max.co.il. תיבת דואר אלקטרוני זו מיועדת לפניות בנושא אירועים חשודים הקשורים לאבטחת מידע בלבד. לפניות בנושאים אחרים יש לפנות למוקדי השירות.

3. פעולות הננקטות לצורך אבטחת המידע:

3.1. הצפנת המידע, אשר עובר בין מכשירך לבין המערכות הממוחשבות של החברה.

3.2. הקפדה על זיהוי הלקוח בשם משתמש ובסיסמה בעת הרישום למערכת ובעת השימוש בשירותים השונים.

3.3. הקפדה על החלפת הסיסמא של הלקוח כל 6 חודשים, או כל פרק זמן אחר שייקבע על ידי max בכפוף לכל דין.

3.4. הקפדה על חסימת הלקוח במידה ולא ביצע שימוש בשירותים במשך 6 חודשים, או כל פרק זמן אחר שייקבע על ידי max בכפוף לכל דין.

3.5. הקפדה על חסימת חשבון משתמש במידה ונעשו בו מספר ניסיונות כניסה כושלים ברציפות.

3.6. הקפדה על זיהוי המשתמש באמצעות שאלות זיהוי ו/או קוד אינטרנט בתהליך איפוס הסיסמה.

3.7. הקפדה על ניתוק יזום במידה והלקוח נכנס למערכת אך לא ביצע בה כל פעילות במשך מספר דקות.

3.8. הגנה על השירותים, לרבות על המידע הנשמר בהם, בעזרת האמצעים המתקדמים והמתוחכמים ביותר הקיימים כיום.

מדיניות הפרטיות

4. כמו כן, במסגרת מדיניות החברה לשמירה על פרטיות הלקוח, חברת max לא תמכור ו/או תשכיר ו/או תעביר את המידע האישי אודות לקוחותיה, כפי שנמסר לה, כולו או חלקו, לצד שלישי כלשהו, אלא בהסכמת הלקוח בלבד, ובמידה והנתונים דרושים לשם אספקת שירותים ללקוח ובהתאם לבקשתו.

 

שים/י לב! המידע בדבר תנאי השימוש באתר max ו/או אפליקציות max והמידע בדבר מדיניות החברה לשמירה על פרטיות הלקוח הינו בכפוף לתנאי השימוש בשירותים הדיגיטליים של max.

כיצד ניתן לשמור על פרטיות המידע

5. לקוחות נכבדים, להלן אמצעים נוספים לשמירה על סודיות המידע שלכם:

  • היזהרו מהודעות דוא"ל מזויפות. למידע נוסף בנושא לחץ כאן
  • שימו לב: לעולם אל תמסרו את סיסמתכם לאדם אחר.
  • בשום מקרה לא תתבקשו, באופן יזום על ידי max, לנקוב בסיסמתכם באמצעות הטלפון.
  • הקפידו להחליף את סיסמתכם בתדירות גבוהה, למניעת גילויה. בכל מקרה בו קיים חשש כי הסיסמה ידועה לגורם נוסף – החליפו אותה מיד.
  • הקפידו לזהות את אתר max ואת מנעול האבטחה בטרם תקלידו את נתוניכם האישיים.
  • הקפידו לצאת מן השירות באופן מסודר עם סיום פעילותכם באתר.
  • במידה ומתעורר חשד כלשהו לגבי אי תקינותם של תהליך הרישום ו/או הגלישה, אנא הקפידו להודיע למרכז שירות הלקוחות של max.

יציאה מהאתר

6. בסיום הגלישה באתר, במיוחד בעת גלישה ממחשב מזדמן, לחצו על כפתור "יציאה" הממוקם בחלק העליון של המסך מצד ימין.

7. בכל מקרה, לאחר 12 דקות של אי-פעילות באתר, ינותק החיבור למערכת, באופן אוטומטי.

אבטחת אפליקציות max

8. חברת max מיישמת אמצעים מתקדמים לאבטחת פעילותך, לשמירה על פרטיותך ולהגנה על סודיות המידע. עם זאת, קיימת חשיבות רבה להקפדה על אמצעי זהירות ולשמירה על מספר כללים פשוטים:

  • יש להשתמש במכשירך המופעל לפי הוראות הספק ולא במכשיר שנפרץ או שבוצעו בו שינויים.
  • השתמש רק באפליקציות התקניות שמקורן בחנויות האפליקציות (AppStore, Google Play ו/או כל חנות אפליקציות אחרת אשר תאפשר את הורדת אפליקציות max בעתיד).
  • בעת הורדת האפליקציות יש לשים לב ששמן הוא max ושהמפיץ הוא max.
  • בדף ההזדהות באתר ובכל עמודי המידע האישי באפליקציות יופיע סמל מנעול. סימן זה מעיד על תקשורת מוצפנת.

שמירה על פרטי הזיהוי לגלישה בחשבון האישי:

  • פרטי הזיהוי שלך לאתר האינטרנט ולמידע האישי הינם אישיים וסודיים. אין להחזיקם במקום גלוי בו יהיו נגישים לאחרים.
  • אין לשמור את פרטי הזיהוי האישיים במחשב או בסלולר, מחשש לחשיפתם על ידי וירוסים, סוסים טרויאנים או תוכנות שיתוף קבצים, המאפשרות גישה לקבצים במחשב.
  • אין למסור את הסיסמה האישית לשום גורם, גם אם הוא מזדהה כחברת max או כבנק כלשהו המזוהה עימה. אם אכן יבקשו ממך למסור את הסיסמה האישית, אין למסרה! עליך לדווח על כך מיידית למוקד התמיכה.
  • אין לשלוח בדוא"ל או ב-SMS את פרטי הזיהוי לכניסה לחשבונך האישי, לרבות מספר כרטיס אשראי.

 

שים לב! בעת התקנת האפליקציות והרישום תידרש לאמת את המכשיר באמצעותו תעשה שימוש באפליקציה. באפשרותך להשתמש באפליקציה אך ורק באמצעות המכשיר באמצעותו הזדהית. אין לאפשר לאף אדם אחר מלבדך להשתמש במכשירך האישי. בכל מקרה של אבדן או גניבה של מכשירך, יש לפנות למוקד התמיכה של max לצורך חסימת השימוש באפליקציה ובשירותים באמצעות המכשיר.

מומלץ לקרוא באתר max מידע מורחב והנחיות נוספות בנושא אבטחת מידע בשירותי הבנקאות המקוונת.

לבירורים, שאלות ותמיכה ניתן לפנות למוקד התמיכה בטלפון: 1-700-70-32-32.

לחץ כאן לתנאי השימוש בשירות זיהוי ביומטרי (Touch ID) באפליקציות max למכשירים תומכים בלבד.

max
  • דף הבית
  • הלוואות ופתרונות אשראי
  • max ביטוח
  • הטבות
  • כרטיסים ומועדונים
  • לאתר העסקי
  • צרו קשר
תראה לי עוד דברים שחשובים
  • תשלום בנייד
  • אודות
  • דרושים
  • כרטיס מקס בק
  • הודעות לעיתונות ופרסומים לציבור
  • אפליקציית max
  • טסים לחו"ל
  • maxBack CRYPTO
  • טיפים לשימוש בערוצים דיגיטאליים
  • הסדרת תשלום
  • מגזין max
  • עמלות והסכמים
  • תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
  • נגישות