• max
  • הלוואות
    • הלוואות ואשראי
      • כל פתרונות האשראי
      • הלוואה אונליין
      • לקביעת גובה החיוב בכרטיס
      • לחלוקת החיוב החודשי בכרטיס
      • לחלוקת עסקה לתשלומים
      • מימון לרכב חדש
      • מימון לרכב יד שנייה
      • מיחזור הלוואה
      • דירוג אשראי
      • הלוואה לסגירת המינוס
      • הלוואה לעסקים
      • שאלות ותשובות: ריבית, החזר חודשי ועוד
    • ההלוואה שלי
      • פירוט ההלוואות שלי ללא כרטיס
      • פירוט ההלוואות בכרטיס שלי
    • מידע שימושי
      • מילון מונחים
      • 10 טיפים לפני שלוקחים הלוואה
      • מגזין הלוואות
  • הטבות
    • הטבות הנחות ומבצעים
      • הטבות בלעדיות לאפליקציה
      • הטבות לטסים לחו"ל
      • חוזרים לבית ספר רק עם max
      • הופעות חיות
      • פינוק טעים
      • Mastercard Day
      • אופנה וצרכנות
      • הצגות
      • הטבות 1+1
      • max ביטוח
      • גיפטקארד
      • טסים לחו"ל
      • אטרקציות
      • מופעי סטנד אפ
      • סרטים
      • כסף בחזרה על קניות אונליין
      • הטבות תשלום בנייד
      • בלעדי לחברי המועדונים והכרטיסים
      • ספא ונופש
      • הנחות שכיף לגלות
      • לכל ההטבות
    • ההטבות שלי
      • ההטבות והפינוקים שלי
      • חישוב הפינוקים שלי
      • שלחו לי הטבות לפני כולם
    • מידע שימושי
      • סיום הטבות לכרטיסי בנק הפועלים
      • ביטול הטבה
      • מגזין max
  • כרטיסים
    • הכרטיסים שלנו
      • לכל הכרטיסים
      • חדש! maxBack CRYPTO
      • SKYMAX
      • maxBack
      • DREAM CARD VIP
      • max Business
      • +WINCARD מבית מחסני השוק
      • מועדון קרנות
      • ביחד בשבילך
      • בהצדעה
      • תמורה לחברי ארגון המורים
      • מולטי עזריאלי
      • executive למקומות עבודה
    • Giftcards
      • mygift כרטיס מתנה דיגיטלי
      • Gift Card max למעסיקים
      • Gift card max נטען Executive
      • Gift Card max למורים ושוטרים
      • Gift Card max עסקים
      • כל כרטיסי ה-Gift Card
      • כמה נשאר לי בכרטיס
      • הפעלה ראשונה
      • טעינת Gift Card
    • הכרטיס שלי
      • פירוט חיובים ועסקאות
      • הקוד הסודי לכרטיס שלי
      • הגדלת מסגרת אשראי
      • חסימה/הפעלה של כרטיס
      • הקדמת תשלום ופינוי מסגרת
      • העברת הוראות קבע
      • בחירת חיוב קבוע
      • אוי! אבד לי הכרטיס
      • קיצוץ מסגרת בכרטיס בנקאי
      • עיגול לטובה ותרומה
    • תשלומים מתקדמים
      • העברת מט"ח לחו"ל
      • כל הדרכים לשלם בצורה חכמה
      • תשלום בנייד
      • תשלום בנייד עם Google Pay
      • תשלום בנייד עם Apple Pay
      • ContactLess - חוויית התשלומים החדשה
      • מגזין כרטיסים ותשלומים
      • הכל על קריפטו
  • ביטוח וחיסכון
    • M_A_X ביטוח
      • אודות m_a_x ביטוח
      • ביטוח נסיעות לחו"ל
      • ביטוח רכב
      • ביטוח דירה
      • ביטוח לעסקים
      • מגזין ביטוח
      • כניסה לאזור האישי
      • צרו קשר
    • חדש! max חיסכון
      • להתחיל לחסוך ב-max חיסכון
      • מידע וטיפים
  • חו"ל
    • לא לשכוח לפני שטסים
      • כל מה שצריך לטיסה לחו"ל
      • עדכון פרטי טיסה
      • שחזור הקוד הסודי
      • הצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל
      • המרת נקודות תעופה
      • הזמנת מזומן לחופשה
      • שינוי מועד חיוב עסקאות מט"ח
    • הטבות לטסים
      • לכל הטבות חו"ל
    • טיפים ומידע
      • קניות ומשיכות מזומן במט"ח
      • אובדן/גניבת כרטיס בחו"ל
    • תמיכה והצלה בחו"ל
      • צרו איתנו קשר
  • פעולות
    • פעולות בכרטיס
      • הקוד הסודי לכרטיס שלי
      • הפעלת כרטיס אשראי
      • חסימת כרטיס אשראי
      • החזרת כרטיס לפעילות
      • החלפת כרטיס
      • חלוקת עסקה לתשלומים
      • הגדלת מסגרת אשראי
      • שינוי מועד חיוב
      • העברת הוראות קבע
      • הקדמת תשלום ופינוי מסגרת
      • הפקת אישור יתרה
      • לכל הפעולות
    • טסים לחו"ל
      • המרת נקודות תעופה
      • הצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל
      • עדכון פרטי טיסה
      • שינוי מסלול חיוב חו"ל
    • המידע שלי
      • פירוט החיובים והעסקאות
      • ההטבות והפינוקים שלי
      • מסלול ההטבות שלי
      • פירוט הוראות הקבע
      • עדכון פרטים אישיים
      • קבלת מידע ב-sms
      • דפי הפירוט והמכתבים
      • רישום לדפי פירוט למייל
      • פירוט ה-maxBack שלי
      • מצרפים חברים ומרוויחים - maxBack
      • נקודות ה-SKYMAX שלי
      • מצרפים חברים ומרוויחים - SKYMAX
      • פירוט ה-Super Pay-Back שלי
    • הלוואות
      • לקיחת הלוואה
      • פירוט ההלוואות שלי
      • התאמת חיוב חודשי
  • לאתר העסקי
 
התנתק
כניסה לאזור האישי
  • כללי
  • נגישות ב-max

נגישות ב-max

הנגשת שירותי החברה ואתרי האינטרנט

שתפו

תחום הנגישות בישראל שם לו למטרה לסייע לאנשים עם מוגבלות לשפר את איכות החיים, לאפשר שילוב בחברה ולנהל חיים נוחים בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.

חוק שיוויון לאנשים עם מוגבלויות חוקק בשנת 1998 ומתייחס לעקרונות השיוויון, בין השנים 2005-2011 אושרו תקנות נגישות בנושא הנגשת מבנים (חדשים וקיימים) ובשנת 2013 אושרו תקנות נגישות השירות.

אנחנו רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך מושקעים מאמצים ומשאבים בהנגשת שירותי max כדי שיהיו זמינים יותר עבור כולם.

 

להלן פירוט הסדרי הנגישות ב-max:

נגישות אתר האינטרנט

 

החברה שלנו משקיעה מאמצים ומשאבים רבים לצורך הנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלות. מאמצים אלה זיכו את האתר שלנו בתו "אתר נגיש" מטעם עמותת "נגישות ישראל", והאתר נרשם גם במאגר הארצי לאתרים נגישים.

 

באתר הוטמע כפתור נגישות. הכפתור מאפשר תאימות קלה ומהירה של אתר האינטרנט של max לתקני הנגישות. לחיצה על הכפתור פותחת תפריט. כל משתמש באתר יכול לבחור לעצמו את הפרופיל המתאים לו ביותר, ונראות האתר משתנה לכל מוגבלות בנפרד. הפרופילים הינם: קשיי ראייה, קשיי הבנה (מהירות ומידע נוסף), עיוורון (מכשירי הקראה), עיוורון-צבעים, משתמשי מקלדת ואפילפסיה.

אתר האינטרנט הונגש על מנת לעמוד בהנחיות התקן הישראלי לנגישות 5568 שהוא מפנה ל- Web Content Accessibility Guidelines 2.0 של גוף התקינה הבין-לאומי W3C World Wide Web Consortium.

 

ייתכן שבאתר יימצאו מסמכי PDF שהתקבלו מעסקים שונים ולא הונגשו. אם נתקלתם במסמך כזה, פנו אלינו ונשמח לסייע בהנגשתו.

כ-25 אחוזים מאוכלוסיית ישראל נתקלים בקשיי נגישות לאינטרנט בין אלה עיוורים ולקויי ראייה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, הגיל השלישי ועוד. הנגשת אתר max נועדה לשפרו כך שיהיה זמין, ידידותי ונוח יותר לכלל הציבור וגם לאנשים עם מוגבלות.

נגישות סיסמה חד פעמית:

max עושה שימוש במשלוח סיסמה חד פעמית כגורם אימות בתהליכים מסוימים.

אם ברצונכם להגדיר קבלת הסיסמה במסרון קולי במקום באמצעות מסרון כתוב (הודעת SMS), אנא פנו למוקד הטכני שישמח לסייע, בטלפון 1-700-70-32-32.

אם נתקלתם בבעיה כלשהי בתפעול האתר, אל תהססו לפנות אלינו ונשמח לסייע.

הנגשת משרדי max

עמדה נגישה - עמדה נגישה המאפשרת לאדם המתנייד בכיסא גלגלים להגיע בקלות ולקבל את השירות באופן נח ועצמאי.

ריהוט נגיש - בעמדה הנגישה כיסא נגיש עם מאחזי יד המאפשר ישיבה וקימה נוחים לאנשים עם מוגבלות בניידות. בנוסף, פינת המתנה נגישה הכוללת כיסא נגיש, מקום לאדם עם כיסא גלגלים או לאדם הנעזר בכלב שירות.

לולאת השראה - בעת קבלת שירות פרונטאלי במשרדי max לקוח לקוי שמיעה מוזמן להשתמש בלולאת ההשראה. (לולאת השראה הינו מכשיר המסנן ומנטרל את קולות הרקע, ומשדר הלאה רק את קולו של העובד, בתדר הניתן לקליטה במכשירי שמיעה. בכך מאפשרת לולאת ההשראה למשתמש בה לשמוע רק את האדם שממול, ללא רעשי רקע מיותרים). לולאת ההשראה מחוברת לחשמל והלקוח רשאי להשתמש בה באופן עצמאי.

חניות נכים - בבית max בתיאום מראש, חניון ויטה וחניון קונקורד - מותאם לרכב פרטי בלבד (לא מסחרי) וקיימים הסדרי תשלום בחניון.

חיות שירות וכלבי נחייה ללקויי ראייה - אדם עם מוגבלות אשר זקוק לסיוע יכול להיכנס לעמדות השירות עם כלב שירות או כלב נחייה.

 

שירות לקוחות נגיש

הפעילויות שאנחנו מבצעים לשיפור השירות הנגיש הן:

הדרכות עובדי max לשירות נגיש

חברת max דואגת להדריך ולהכשיר את עובדיה בהיבטי הנגישות השונים. ההדרכות המבוצעות כוללות לומדה, היכרות ישירה עם אנשים בעלי מוגבלויות שונות וכלים לשירות נגיש. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש ואפקיטבי, ללא אפליה.

מוקד טלפוני נגיש

קיימת אוכלוסייה רבה המתקשה בתקשורת דרך המוקדים הטלפונים. לדוגמא לקויי שמיעה וחרשים, מתקשים בדיבור, בהבנה ועוד. על מנת לשפר את השירות טלפוני:

• העובדים עברו הדרכות לשירות נגיש.

• נתב השיחות הונגש כך שהמידע מוקלט בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

• יש אפשרות לשוחח בכתב עם נציג שירות אנושי באמצעות פנייה לשירות ה-SMS שלנו או בפייסבוק מסנג'ר - כל הפרטים כאן.

מתורגמן לשפת הסימנים

לקוח לקוי שמיעה או חירש - לתיאום פגישה עם מתורגמן לשפת הסימנים בנושא מורכב, ניתן לפנות לרכז הנגישות אריה לוין בטלפון 03-6177878 או במייל: Negishut@max.co.il

דפוס נגיש

• ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש מהנציג לשלוח את המכתבים היוצאים מ-max בכתב ברייל או בגופן מסוג אריאל שגודלו בין 16 לבין 22 (בהתאם לצרכי הלקוח).

• ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש מהנציג לשלוח קובץ דיגיטלי (כמו PDF) שניתן להקראה באמצעות תוכנת הקראה אם קיימת ברשותך תוכנה כזו. אם קיימת, ניתן לבקש מנציג השירות לשלוח את המכתבים בפורמט PDF בלבד.

• ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש מנציג השירות להקריא את תוכן המכתבים, לעיתים ההקראה תתבצע מיידית ובמקרים בהם מדובר בהקראה ארוכה תתואם שיחת טלפון יוצאת ללקוח (מעל 3 עמודים).

 

פניות הציבור

חברת max שואפת ללמוד ולשפר את הנגישות. אם נתקלת בקושי כלשהו בקבלת שירות מ-max נשמח לקבל הערות והצעות ייעול.

• בדואר-

לכבוד מחלקת פניות הציבור לכתובת:

בן גוריון 9

בני ברק 51260

ת.ד 2205

• בטלפון - מוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש להעביר את הפנייה לפניות הציבור.

• בפקס- 03-6177022 ולציין על גבי הפקס לפניות הציבור.

• פנייה לשירות ה SMS שלנו, ימים א'-ה': 8:30 - 20:00, יום ו': 8:30 -13:00. התכתבות עם נציג שירות ולא רובוט.

אם ברצונך לקבל תשובה אישית - אנא ציין את שמך המלא ואת אופן ההתקשרות הרצוי לך - טלפון, דואר אלקטרוני או כתובת למשלוח דואר. הלשכה לפניות הציבור מפיקה לקחים מדרך הטיפול בלקוחות, ועל כך max מודה מראש לפונים אליה.

 

פרטי רכז הנגישות של max

שם: אריה לוין

תפקיד: מנהל תחום אבטחה

טלפון: 03-6177878

מייל: Negishut@max.co.il​

 

max
  • דף הבית
  • הלוואות ופתרונות אשראי
  • max ביטוח
  • הטבות
  • כרטיסים ומועדונים
  • לאתר העסקי
  • צרו קשר
תראה לי עוד דברים שחשובים
  • תשלום בנייד
  • אודות
  • דרושים
  • כרטיס מקס בק
  • הודעות לעיתונות ופרסומים לציבור
  • אפליקציית max
  • טסים לחו"ל
  • maxBack CRYPTO
  • טיפים לשימוש בערוצים דיגיטאליים
  • הסדרת תשלום
  • מגזין max
  • עמלות והסכמים
  • תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
  • נגישות