שאלות ותשובות בהצטרפות לכרטיס אשראי עם מועדון "רעות תקני לי"
1. איפה אפשר לראות את הטבות כרטיס קבוצת הפייסבוק "רעות תקני לי"
כל הפרטים כאן
2. איך מצטרפים לכרטיס?
כל הפרטים כאן
טיפ קטן, את השם הפרטי ואת שם המשפחה יש למלא בדיוק כפי שאתם רשומים בתעודת הזהות.
3. האם יש תנאי מקדים להצטרפות לכרטיס בקבוצה?
כמובן להיות חברה בקבוצת הפייסבוק "רעות תקני לי" ובנוסף שיש ברשותך כרטיס אשראי אחר ככרטיס מגבה.
כמובן שמבוצעות בדיקות נוספות והנפקת הכרטיס כפופה לתקינות הבדיקות ולאישור max.
4. למה ניתן להנפיק רק כרטיס מסטרקארד? מה ההבדל בין מותג מסטרקארד לויזה?
ההבדל העיקרי הוא כי מותג MasterCard מעניק הטבה של עד 10% הנחה בקניוני עזריאלי והטבות חודשיות משתנות.
5. מה זה אומר "דחיית חיובי חו"ל שוטף +30" ?
בעסקאות מט"ח (במטבע זר) בארץ או בחו"ל (וכל עוד בחרת לשלם במטבע זר ולא בשקלים) החיוב לא ירד מהכרטיס ביום החיוב הקרוב (2/10/15) אלא ביום החיוב הבא.
לדוגמה: אם ביצעת את העסקה בתאריך ה-11/09 ומועד החיוב שלך הוא ה-2, אז העסקה לא תחויב ב-2/10, אלא ב-2/11 וללא ריבית בגין הדחייה.
6. האם באפשרותי לבטל את השוטף + 30 ולהיות מחויב בעסקות מט"ח ביום החיוב או באופן מיידי בחשבון?
כמובן, ניתן לשנות ההגדרה בכל שלב ולבחור להיות מחוייב/ת באופן מיידי עם קליטת העסקה או במועד החיוב. ניתן לבצע זאת עצמאית באתר ובאפליקציה של max. בנוסף, ניתן להתקשר/לשלוח SMS לנציגי השירות שלנו והם יעדכנו עבורכם.
7. עמלת המרה בגובה 1% תקפה גם למשיכות מזומן בכספומט בחו"ל ?
לא, ההטבה בעמלת המרה הינה לביצוע עסקאות בלבד. עמלת ההמרה במשיכת מזומן בחו"ל הינה 3%.
8. מה סוגי הכרטיסים שיש לחברי המועדון בקבוצה?
הכרטיס בינלאומי - כרטיס זהב עסקי.
9. האם אפשר להוסיף את מועדון הקבוצה על כרטיס קיים שלי?
לא, הטבות הקבוצה הן בלעדיות לכרטיס האשראי הייחודי של הקבוצה.
10. לא הצלחתי להצטרף לכרטיס באתר, מה אפשר לעשות?
ככל שעברת את השלב השני של מסכי ההצטרפות יחזרו אליך ממוקד ההצטרפות, יש גם אפשרות שלא להמתין וליצור קשר בטלפון – 03-6178822.
11. לא הצלחתי לתאם שליחות בסיום הזמנת כרטיס האשראי
ישלח אליך SMS מחברת פדקס לתיאום שליחות וככל שלא תקבע שליחות יצרו איתך קשר טלפונית מפדקס.
12. השליח לא הגיע במועד שנקבע, מה עליי לעשות?
תתואם לך שליחות מחדש על ידי חברת פדקס.
13. מתי יופעל הכרטיס?
עד 4 ימים לאחר קבלת הכרטיס באופן אוטומטי בהתאם לזאת שהתקבלו טפסים תקינים ב-max. (מה זה אומר תקינים? זה אומר שהפרטים שלך זהים למרשם האוכלוסין ושחתמת בטפסי ההצטרפות בכל המקומות הדרושים).
14. עברו 4 ימים והכרטיס טרם הופעל
כאשר יש חוסר התאמה בין הטפסים לבין מרשם האוכלוסין או חוסר בחתימות בטפסי ההצטרפות ו/או ת.ז ביומטרית שלא הופעלה הכרטיס אשראי אינו יופעל אוטומטית, ייצרו איתך קשר עד שבוע ימים מקבלת הטפסים.
כמובן שגם באפשרותך ליצור קשר עם מוקד הפעלת כרטיסים. טלפון : 03-6178822.
15. הכרטיס אשראי הגיע ללא כרטיס הגיפט קארד עם 16.5% הנחה
במקרה זה יש לפנות למוקד השירות של max ונציג השירות יבצע עבורך שליחה של כרטיס חדש בדואר שיגיע אליך עד 45 ימים.
16. טרם קיבלתי את הקוד הסודי של הכרטיס
מטעמי בטיחות הקוד הסודי מגיע בנפרד מהכרטיס אשראי בדואר רגיל. עם זאת אינך צריך להמתין לקבלתו, באפשרותך לשחזר את הקוד הסודי באתר ובאפליקציית max.
17. איך נהנים מההנחות הקבועות בכרטיס?
בתשלום לאחר המותגים להם יש הנחה קבועה בכרטיס – החיוב יבוצע אוטומטית לאחר חישוב אחוזי ההנחה.
18. איך משלמים בנייד עם הכרטיס של המועדון?
19. איך נהנים מתוכנית הפינוקים של max?
20. כיצד מקבלים את מתנת ההצטרפות למועדון?
לאחר אישור קליטת ביצוע העסקה הראשונה בחברת max, ישלח אליך sms עם קופון הטבה לשימוש באתר amazon (הצפי הוא עד 5 ימי עסקים מיום ביצוע העסקה).
21. המסגרת נמוכה לי/סוג הכרטיס לא מוצא חן בעיניי, מה אפשר לעשות?
באפשרותך לפנות לשירות הלקוחות של max (האפשרויות לפניה במסמך מטה) ולבקש הגדלת מסגרת או העברה של חלק מהמסגרת בכרטיס אחר שלך.
ככל שאתה לקוח חדש ב-max מומלץ להמתין 3 חודשים לפני הפניה לשינויים בכרטיס.
22. מענה להודעה שמחייבת שירות אישי – המסתמך על ת.ז ופרטים אישיים:
כדי שנוכל לתת לך את השירות הטוב ביותר, אנו זקוקים לפרטים נוספים, אנא שלחי הודעת sms למספר 055-7000154 ונחזור אליך בהקדם.
אפשר גם לפנות למוקד השירות בטלפון 03-6178888.
23. מענה במקרים דחופים של אישורים וחסימות כרטיס:
במקרים דחופים של אובדן, גניבה או חסימת כרטיס, נציגי מוקד החירום שלנו ישמחו לעזור לך והם זמינים 24/7 בכל אחד מערוצי התקשורת הבאים:
הודעת SMS לטלפון 👈 055-7000555
הודעת פייסבוק מסנג'ר בדף הפייסבוק "max מקס" בקישור הבא 👈 http://m.me/max.finance.il
לשוהים בחו"ל הודעת וואטסאפ למספר 👈 972-54-7666611+
למוקד החירום הטלפוני 👈 03-6178800
דרכי יצירת קשר :
רישום לכרטיס חדש 03-6178840 ימי חול: 08:30 - 19:00 שישי וערבי חג: 08:30 - 13:00
הפעלות כרטיסים 03-6178822 ימי חול: 08:30 - 16:00 שישי וערבי חג: סגור
שירות הלקוחות 03-6178888 ימי חול: 08:30 - 16:00 שישי וערבי חג: סגור
שירות הלקוחות SMS 055-7000154 ימי חול: 08:30 - 22:00 שישי וערבי חג: 08:30 - 13:00