סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית אבטחת מידע | max מבית לאומי קארד
אבטחת האתר

אבטחת מידע

 

לתקנון תנאי שימוש בשירותים הדיגיטליים

אבטחת האתר

1. max רואה באבטחת המידע של לקוחותיה ערך עליון ומשקיעה משאבים רבים לאבטחת סודיות המידע. במסגרת זו עושה החברה שימוש באמצעי האבטחה מתקדמים ומתוחכמים.

2. נתקלתם במקרה חריג? שילחו דוא"ל למחלקת אבטחת המידע של max בכתובת abuse@max.co.il.

תיבת דואר אלקטרוני זו מיועדת לפניות בנושא חשד הונאות בלבד. פניות בנושאי שירות ונושאים אחרים, יש להשאיר בעמוד "צור קשר" באתר.

3. פעולות הננקטות לצורך אבטחת המידע:

3.1. הצפנת המידע, אשר עובר בין מכשירך לבין המערכות הממוחשבות של החברה.

3.2. הקפדה על זיהוי הלקוח בשם משתמש ובסיסמה בעת הרישום למערכת ובעת השימוש בשירותים השונים.

3.3. הקפדה על החלפת הסיסמא של הלקוח כל 6 חודשים, או כל פרק זמן אחר שייקבע על ידי max בכפוף לכל דין.

3.4. הקפדה על חסימת הלקוח במידה ולא ביצע שימוש בשירותים במשך 6 חודשים, או כל פרק זמן אחר שייקבע על ידי max בכפוף לכל דין.

3.5. הקפדה על חסימת חשבון משתמש במידה ונעשו בו מספר ניסיונות כניסה כושלים ברציפות.

3.6. הקפדה על זיהוי המשתמש באמצעות שאלות זיהוי ו/או קוד אינטרנט בתהליך איפוס הסיסמה.

3.7. הקפדה על ניתוק יזום במידה והלקוח נכנס למערכת אך לא ביצע בה כל פעילות במשך מספר דקות.

3.8. הגנה על השירותים, לרבות על המידע הנשמר בהם, בעזרת האמצעים המתקדמים והמתוחכמים ביותר הקיימים כיום.

מדיניות הפרטיות

4. כמו כן, במסגרת מדיניות החברה לשמירה על פרטיות הלקוח, חברת max לא תמכור ו/או תשכיר ו/או תעביר את המידע האישי אודות לקוחותיה, כפי שנמסר לה, כולו או חלקו, לצד שלישי כלשהו, אלא בהסכמת הלקוח בלבד, ובמידה והנתונים דרושים לשם אספקת שירותים ללקוח ובהתאם לבקשתו.

שים/י לב! המידע בדבר תנאי השימוש באתר max ו/או אפליקציות max והמידע בדבר מדיניות החברה לשמירה על פרטיות הלקוח הינו בכפוף לתנאי השימוש בשירותים הדיגיטליים של max.

כיצד ניתן לשמור על פרטיות המידע

5. לקוחות נכבדים, להלן אמצעים נוספים לשמירה על סודיות המידע שלכם:

  • היזהרו מהודעות דוא"ל מזויפות. למידע נוסף בנושא לחץ כאן
  • שימו לב: לעולם אל תמסרו את סיסמתכם לאדם אחר.
  • בשום מקרה לא תתבקשו, באופן יזום על ידי max, לנקוב בסיסמתכם באמצעות הטלפון.
  • הקפידו להחליף את סיסמתכם בתדירות גבוהה, למניעת גילויה. בכל מקרה בו קיים חשש כי הסיסמה ידועה לגורם נוסף – החליפו אותה מיד.
  • הקפידו לזהות את אתר max ואת מנעול האבטחה בטרם תקלידו את נתוניכם האישיים.
  • הקפידו לצאת מן השירות באופן מסודר עם סיום פעילותכם באתר.
  • במידה ומתעורר חשד כלשהו לגבי אי תקינותם של תהליך הרישום ו/או הגלישה, אנא הקפידו להודיע למרכז שירות הלקוחות של max.

יציאה מהאתר

6. בסיום הגלישה באתר, במיוחד בעת גלישה ממחשב מזדמן, לחצו על כפתור "יציאה" הממוקם בחלק העליון של המסך מצד ימין.

7. בכל מקרה, לאחר 12 דקות של אי-פעילות באתר, ינותק החיבור למערכת, באופן אוטומטי.

אבטחת אפליקציות max

8. חברת max מיישמת אמצעים מתקדמים לאבטחת פעילותך, לשמירה על פרטיותך ולהגנה על סודיות המידע. עם זאת, קיימת חשיבות רבה להקפדה על אמצעי זהירות ולשמירה על מספר כללים פשוטים:

      • יש להשתמש במכשירך המופעל לפי הוראות הספק ולא במכשיר שנפרץ או שבוצעו בו שינויים.
    • השתמש רק באפליקציות התקניות שמקורן בחנויות האפליקציות (AppStore, Google Play ו/או כל חנות אפליקציות אחרת אשר תאפשר את הורדת אפליקציות max בעתיד).
  • בעת הורדת האפליקציות יש לשים לב ששמן הוא max ושהמפיץ הוא max.
  • בדף ההזדהות באתר ובכל עמודי המידע האישי באפליקציות יופיע סמל מנעול. סימן זה מעיד על תקשורת מוצפנת.

שמירה על פרטי הזיהוי לגלישה בחשבון האישי:

  • פרטי הזיהוי שלך לאתר האינטרנט ולמידע האישי הינם אישיים וסודיים. אין להחזיקם במקום גלוי בו יהיו נגישים לאחרים.
  • אין לשמור את פרטי הזיהוי האישיים במחשב או בסלולר, מחשש לחשיפתם על ידי וירוסים, סוסים טרויאנים או תוכנות שיתוף קבצים, המאפשרות גישה לקבצים במחשב.
  • אין למסור את הסיסמה האישית לשום גורם, גם אם הוא מזדהה כחברת max או כבנק כלשהו המזוהה עימה. אם אכן יבקשו ממך למסור את הסיסמה האישית, אין למסרה! עליך לדווח על כך מיידית למוקד התמיכה.
  • אין לשלוח בדוא"ל או ב-SMS את פרטי הזיהוי לכניסה לחשבונך האישי, לרבות מספר כרטיס אשראי.

שים לב! בעת התקנת האפליקציות והרישום תידרש לאמת את המכשיר באמצעותו תעשה שימוש באפליקציה. באפשרותך להשתמש באפליקציה אך ורק באמצעות המכשיר באמצעותו הזדהית. אין לאפשר לאף אדם אחר מלבדך להשתמש במכשירך האישי. בכל מקרה של אבדן או גניבה של מכשירך, יש לפנות למוקד התמיכה של max לצורך חסימת השימוש באפליקציה ובשירותים באמצעות המכשיר.

מומלץ לקרוא באתר max מידע מורחב והנחיות נוספות בנושא אבטחת מידע בשירותי הבנקאות המקוונת.

לבירורים, שאלות ותמיכה ניתן לפנות למוקד התמיכה בטלפון: 1-700-70-32-32.

לחץ כאן לתנאי השימוש בשירות זיהוי ביומטרי (Touch ID) באפליקציות max למכשירים תומכים בלבד.