שאלות ותשובות בעקבות המצב הביטחוני
לקוחות יקרים,
עקב המצב הבטחוני, קיבצנו לנוחיותכם שאלות ותשובות שכיחות שעולות במוקד שירות הלקוחות של MAX בימים אלה.
ליבנו עם חיילי צה''ל, תושבי הדרום, ועם ישראל כולו, בתקווה לשגרה בטוחה במהרה 💙
בעקבות המצב, פתחנו קווי שירות ייעודיים, ללקוחותינו בעוטף עזה, על מנת לסייע ולתת את השירות הנדרש:
לקוחות פרטיים - 03-6177723 המוקד פעיל 24/7
לקוחות עסקיים - 03-6177766 המוקד פעיל בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00
הקלות לתושבי עוטף עזה ואזורי הלחימה
ללקוחות פרטיים:
- דחיית החזר ההלוואה הקיימת (הקרן והריבית) ללא עמלות וריביות נוספות. להשארת פרטים לדחיית החזר ההלוואה לחצו כאן
- פריסת החיוב החודשי לתשלומים בריבית פריים+0% באתר ובאפליקציה
ללקוחות עסקיים:
- דחיית תשלומי הלוואה
- אפשרויות מגוונות להקדמת קבלת תשלומים מלקוחות
- פתרון לעצמאים המאפשר קבלת תשלום מלקוחות ללא הגבלה וללא עמלה גם מרחוק
- לבעלי עסקים ינתנו הטבות להלוואה במסגרת הקרן בערבות המדינה
לקבלת ההטבות ניתן ליצור קשר במספר 03-6177766 בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00
לשאלות בנושאים נוספים
כרטיסי אשראי
- האם מוקדי שירות הלקוחות פתוחים כרגיל?
כן, חזרנו לפעילות מלאה ואנו משתדלים לתת מענה מהיר ככל האפשר, מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הוא: 03-6178888. במקרים דחופים כגון: חסימות כרטיסים שאבדו או נגנבו, עזרה ללקוחות בחו"ל. במקרים אלה ניתן ליצור קשר בטלפון 03-6178800. - האם המצב הנוכחי משפיע באופן כלשהו על הפעילות השוטפת בכרטיסי אשראי?
כל העסקאות בכרטיס האשראי ממשיכות להתבצע כרגיל. כמו כן, גם שירות מניעת ההונאות פועל כרגיל כדי לאבטח את הרכישות שלכם בכרטיסי האשראי. - אני צריכ.ה לחסום כרטיס שאבד או נגנב, איך עושים זאת?
ניתן לחסום את הכרטיס באתר בקישור זה, באפליקציה או במוקד אישורים וחסימות בטלפון 03-6178800. - פג תוקפו של כרטיס האשראי שלי ואני מחכה לקבלת כרטיס חדש, מה עושים עד לקבלתו?
חשוב לציין שניתן להשתמש בכרטיס האשראי עד ליום האחרון שצרוב על גבי כרטיס האשראי. בנוסף, במרבית המקרים כרטיס אשראי חדש נשלח בדואר טרם פג תוקפו של הכרטיס הקיים. במקרים חריגים בהם כרטיס האשראי לא הגיע בדואר ניתן לפנות למוקד אישורים וחסימות בטלפון 03-6178800. - איך מגדילים את המסגרת בכרטיס האשראי?
ניתן לבדוק האם אפשר להגדיל מסגרת בקישור זה. - איך משנים את מועד חיוב כרטיס האשראי?
ניתן לשנות את מועד חיוב כרטיס האשראי ל-2,10,15 בחודש בקישור זה או באפליקציה. -
אני רוצה לדחות את חיוב כרטיס האשראי שלי לחודש הבא, האם אפשר לעשות זאת?
באפשרותך לעדכן עבור החודש הקרוב חיוב חד פעמי או קבוע על פי הסכום שתבחר (על פי הגדרות המוצר) וכל היתר יעבור לחודש הבא בתוספת ריבית בקישור זה או באפליקציה.
ניתן גם לפרוס את החיוב הקרוב לתשלומים בערוצים הדיגיטליים.
ביטוח
- רכשתי ביטוח נסיעות לחול ממקס ביטוח והטיסה שלי בוטלה, האם אקבל החזר על ביטוח הנסיעות?
כן, ניתן לבטל את פוליסת הביטוח ויוחזרו דמי הביטוח ששולמו בעבורה. בקשה לביטול יכולה להיות טלפונית 6411 * או באיזור האישי (הגעה לאיזור האישי באמצעות אפליקציית מקס - "הביטוחים שלי" > לפרטי הפוליסה ופעולות). - אני כרגע בחו״ל, הטיסה לישראל בוטלה ועלי לאתר טיסה חלופית, מי משלם עליה?
לרוב, חברות התעופה כפופות לחוק התעופה הבינלאומי, לפיו הן נדרשות לפצות את הנוסעים במקרה של שינוי או ביטול הטיסה. במידה ובוצע שינוי במועד הטיסה המקורית, אנו מציעים לפנות לחברת התעופה על מנת לבדוק מה הפיצוי שמגיע לך ולבחון את האפשרות לקבלת סיוע במציאת טיסה חלופית. - הטיסה שלי נדחתה בשל המצב הביטחוני ונדרשתי להוצאות נוספות, האם אקבל החזר עבור הוצאות כמו לינה, מזון ועוד?
לא, פוליסת נסיעות לחו"ל אינה מכסה את עלויות הארכת השהות במקרים כאלה. - קיבלתי צו 8 ונדרשתי לבטל את הנסיעה המתוכננת, האם אקבל החזר?
פוליסה הכוללת הרחבה לביטול נסיעה תכסה את הוצאת הביטול, על פי תנאי הפוליסה. במקרים אחרים, ניתן ליצור קשר עם מקס ביטוח בטלפון 6411* - מה קורה אם הטיסה שלי בוטלה ועלי לרכוש תרופות קבועות על פי המלצת רופא?
במקרה זה, באפשרותך לפנות לייעוץ רפואי ביעד בו הנך שוהה ולבקש מרשם לתרופות.
לצורך קבלת החזרים מתאימים, אפשר להגיש את המסמכים והאישורים הרפואיים שקיבלת דרך אפליקציית AIG Travel - או דרך האזור האישי.
זכרו כי תנאי הפוליסה המלאים נשלחו אליך והם זמינים לך בכל עת באתר החברה המבטחת AIG.
לקוחות עסקיים
- העסק שלי לא פעיל בימים אלה, האם אוכל להקדים קבלת תשלום מלקוחותיי?
כן, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות העסקי שפועל במתכונת מצומצמת עד השעה 14:00 במספר טלפון 03-6177766. - יש לי הלוואה לעסק ממקס ואני מעוניינ/ת לדוח את מועד ההחזר שלה לחודש הבא, האם אפשרי?
ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות העסקי שפועל במתכונת מצומצמת עד השעה 14:00 במספר טלפון 03-6177766. - יש לי חבילת סליקה של מקס אבל העסק שלי לא עובד כרגע, האם אצטרך לשלם על חבילת הסליקה?
ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות העסקי שפועל במתכונת מצומצמת עד השעה 14:00 במספר טלפון 03-6177766.
הטבות
- הזמנתי הטבה למופע שמתקיים השבוע, מה לעשות?
לגבי כל מופע/אירוע שיבוטל/יידחה בתקופה הקרובה, תקבלו הודעה מספק/מפיק המופע אודות ביטול/דחייה למועד חדש.
במידה והמופע/אירוע בוטל, כל רוכשי הכרטיסים יקבלו מספק/מפיק האירוע, החזר אוטומטי לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה. במידה והמופע/אירוע נדחה, ההטבה שהורדה תהיה תקפה גם למועד החדש, ככל שייקבע כזה. - כיצד ניתן לבטל הזמנה של הטבה שביצעתי באתר ההטבות של מקס וטרם מומשה באתר הספק?
את מרבית ההטבות ניתן לבטל באופן עצמאי. נכנסים ללשונית "הפינוקים שלי" באפליקציית MAX/באזור האישי באתר, נכנסים להטבה אותה הזמנו ולוחצים על כפתור "ביטול ההטבה" או לוחצים כאן בכפוף למדיניות ביטול הטבות.
כפוף לאישור ותנאי MAX. דחייה בחודשיים של כל התשלומים התורנים הנותרים, בהתאם ללוח הסילוקין המעודכן שישלח.
כפוף לאישור ותנאי MAX, הפעולה זמינה מחיוב חודשי של 600 ₪ ומעלה, ניתן לחלק את החיוב ל- 3 ועד 36 תשלומים, מינימום של 200 ₪ לכל תשלום