סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית לאומי קארד ברשת max Center 4.8.2009 | max מבית לאומי קארד

מן העיתונות

max Center

max פותח סניף וירטואלי ראשון בישראל תחת השם "max center"

(4.8.2009)

השירות החדש יציע פתרונות אשראי On-line באתרי המכירות המקוונים ובאתרים מובילים נוספים.

ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק של max: "בעקבות פתיחת סניף max center באתר יד 2 לפני ימים ספורים, מגיעות ל-max מאות פניות לפתרונות אשראי".

חברת max פותחת את הסניף הוירטואלי הראשון בישראל לפתרונות אשראי דיגיטאליים תחת השם "max center".

"max center", אשר הושק לראשונה באתר יד 2, מטמיע תפיסה חדשנית בשוק האשראי בישראל. לראשונה פוגש הלקוח מגוון פתרונות אשראי המותאמים לו אישית במקום ובזמן להם הוא נזקק. המעבר משירות הלקוחות המסורתי לסניף ברשת הינו צעד חשוב בשוק האשראי בישראל.

סניף "max center" מאפשר לכל המתעניינים להישאר כל העת באתר המכירה אליו הם נכנסו, להקליד את פרטיהם ונציג שירות יחזור אליהם עם כל פרטי ההלוואות המוצעות מבית max, וזאת מבלי להתחבר מחדש לאתר הבית של החברה.

בנוסף, מציע הסניף הוירטואלי מידע על מבצעים והטבות, שאלות ותשובות מתחום כרטיסי האשראי וכן טיפים לשימוש נכון בכרטיס.
המתעניינים יכולים לשלוח שאלות פתוחות בנושא כרטיסי האשראי והתשובות תישלחנה לתיבת הדואר האלקטרוני האישית! תוך 48 שעות.

הסניף נותן פתרונות גם ללקוחות שאינם מחזיקי כרטיס max ע"י התאמה של כרטיס אשראי לבחירתם מתוך סל הכרטיסים של max.

"max center" מציע מגוון אפשרויות מימון המותאמים אישית להיקף הסכום המבוקש ולמטרת הרכישה. לדוגמא - גולש המחפש לרכוש רכב או דירה באתר יד 2 ומעוניין במימון יוכל לפנות לסניף הוירטואלי ונציג שירות יחזור אליו עם ההצעות האטרקטיביות ביותר עבורו עד 24 שעות מרגע הפנייה.

ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק של max: "בעקבות העלאת סניף max center לאתר יד 2, מגיעות ל-max מאות פניות לפתרונות אשראי. מדובר בשירות וירטואלי ראשון מסוגו בקרב חברות האשראי, שהושק בעקבות סקרים שערכנו אשר הצביעו על הצורך של גולשים באינפורמציה זמינה לשירותי אשראי".

על פיתוח הרעיון ועיצוב האתר אחראית חברת האינטארקטיב arc Interactive Israel.

חזרה לעמוד הודעות לתקשורת

  • שתפו