סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית מדיניות ביטול עסקה | max מבית לאומי קארד

מדיניות ביטול עסקה

 

​1. max וחברת נולדג' פור אול בע"מ, החברה המפעילה את אתר ההטבות של max ("האתר"), עושות כל מאמץ כדי ליצור חווית שירות וקנייה נעימה ויעילה בשירותים ובמוצרים הנרכשים על ידי לקוחות max באמצעות האתר.
2. במקרה של אי שביעות רצון ו/או תלונת שירות יפנה הלקוח ל-max בדואר לכתובת: max, רח' בן גוריון 11, בני ברק/באמצעות "צור קשר" באתר max/בטלפון 03-6178888. max וחברת נולדג' פור אול מתחייבות לבדוק לעומק את תוכן פניית הלקוח. ולטפל בה תוך 2 ימי עסקים מיום קבלתה.
3. במקרה שהלקוח מעוניין בביטול העסקה, הוא יוכל לפנות לאחד מהערוצים הבאים:
3.1. להיכנס לאתר max בכתובת: https://www.max.co.il (תחת "ההזמנות שלי").
3.2. להיכנס לאפליקציית max בטלפון הנייד (תחת "ההזמנות שלי").
3.3. פנייה למוקד השירות הטלפוני בטלפון: 03-6178888.
במידה והלקוח כבר הנפיק כרטיסי כניסה/הטבה בקופת בית העסק או באתר האינטרנט של בית העסק בגין הזמנתו באתר, ביטולם ייעשה ישירות מול בית העסק ובהתאם למדיניותו. בוטלו הכרטיסים שהונפקו, כאמור, הזכאות להטבה תוחזר ללקוח וזאת ככל שלא עבר זמן ביטול ההטבה בחודש הזמנת הפינוק.
4. ביטול שיבוצע באתר או באפליקציה, לא יהיה כרוך בדמי ביטול. ביטול שיבוצע מול שירות הלקוחות הטלפוני של max יהיה כרוך בדמי ביטול בסכום של 5% מגובה העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם.
5. במקרה של ביטול עסקה בטרם מימוש ההטבה והנפקת כרטיסי הכניסה/הטבה יחולו התנאים הבאים, על פי התחומים:

​תחום ​מדיניות ביטול
​תיירות - הזמנה לחדרי אירוח, בקתות עץ ואבן, צימרים ובתי מלון, חבילות נופש. ​ניתן לבטל עסקה בתוך 14 יום ובלבד שנותרו 14 ימי עסקים עד למועד האירוח שאינם ימי מנוחה. בהתאם למדיניות ביטול הזמנה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א- 2010 כפי שמפורט בעמודי ההטבה. ייתכנו תנאי ביטול אחרים בהתאם למדיניות המלון/צימר. לבדיקה יש לפנות לאתר בית העסק. זכות הביטול לא תחול לגבי הזמנה לחדרי אירוח, בקתות עץ ואבן, צימרים ובתי מלון וחבילות נופש מחוץ לישראל לרבות טיסת המשך שמתבצעת באמצעות חברת תעופה אחרת.
​תיאטראות, מופעים והצגות. ניתן לבטל עסקה במשך 31 ימים ממועד ביצוע הזמנת קופון/רכישת הטבה בפועל באתר/באפליקציה ולא פחות מיומיים שאינם ימי מנוחה טרם יום מועד ההצגה/המופע.
​אטרקציות / ארוחות / Take Away / שוברי חלומות / קולנוע / ספא / בריכה / באולינג. ​ניתן לבטל עסקה במשך 31 ימים ממועד ביצוע הזמנת קופון/רכישת הטבה בפועל באתר/באפליקציה.


6. ביטול קודי קופון:
א. ביטול קודי קופון שהלקוח הזמין תמורת פינוק וללא תשלום: ניתן לבטל קוד קופון מסוג זה (למעט קופוני זאפה, קולנוע לב וטרקלין דן) רק בחודש הקלנדרי שבו הוזמן הקופון וטרם מומש בבית העסק ובתנאי שלאחר החזרת הפינוק בגינו, כמות הפינוקים העומדת לרשות הלקוח לא תעלה על 4 פינוקים סה"כ.

ב. ביטול קודי קופון שהלקוח הזמין תמורת פינוק ושילם בגינם מראש: ניתן לבטל קוד קופון מסוג זה עד 31 ימים מרגע הזמנתו ורק כל עוד קוד הקופון טרם מומש (קרי – הלקוח טרם רכש את המוצר/השירות באמצעות קוד הקופון מבית העסק) ובתנאים הבאים:
(א) כאשר הביטול מבוצע בחודש הקלנדרי בו הוזמן קוד הקופון תמורת הפינוק, יוחזרו התשלום עבור קוד הקופון והפינוק ובלבד שלאחר החזרת הפינוק בגינו, כמות הפינוקים העומדת לרשות הלקוח לא תעלה על 4 פינוקים סה"כ.
(ב) כאשר הביטול מבוצע שלא באותו החודש הקלנדרי יוחזר התשלום עבור קוד הקופון בלבד (כלומר, לא יוחזר הפינוק).

*אין כלל זכות ביטול עבור טובין פסידים; מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה- 1995 ; טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה; או טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית; טובין שעל פי דין אין להחזירם; שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל.