סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים

נציב תלונות הציבור

אמנת שירות

נציב תלונות הציבור

אמנת שירות

כחלק מתפיסת המצוינות, ההוגנות וחוויית הלקוח של MAX, חשוב לנו מאוד להקשיב ללקוחותינו. פנייתך תעזור לנו ללמוד, להתייעל, ולתת את השירות הטוב ביותר. לקבלת שירות מהיר אנו ממליצים לפנות למוקדי שירות הלקוחות של MAX בשעות הפעילות. ניתן לעשות זאת בשיחת טלפון, הודעת SMS, בפנייה דרך האזור האישי באתר או באפליקציית MAX.

פניה למוקדי השירות

לעמוד צור קשר
  • באתר ובאפליקציה ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות 24/7
    ללא צורך בנציג שירות
  • מוקד שירות לקוחות עסקיים טלפון 03-6177766
    ימים א'-ה': 8:30 - 16:00
  • שירות ב- SMS לקוחות פרטיים ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות
    ימים א'-ה': 8:30 - 20:00, יום ו': 8:30 -13:00
    התכתבות עם נציג שירות ולא רובוט


בנוסף, בכל תלונה או הצעה לשיפור ניתן לפנות גם לתחום תלונות הציבור של החברה.

פנייה לנציב תלונות הציבור

אם לאחר פנייה למוקדי השירות של MAX, עדיין אינכם שבעי רצון מהמענה שניתן לכם, באפשרותכם לפנות לתחום תלונות הציבור. לתשומת ליבך, במקרה של פניות הקשורות לכרטיס אשראי הנושא לוגו של בנק לאומי (לדוגמה: תלונות על טיפול בעסקאות בכרטיס, הטבות, שירות וכל נושא אחר) עליך לפנות ללשכה לפניות הציבור של בנק לאומי .
לנוחיותך, לחץ כאן

לפניות הציבור של חברת MAX ניתן לפנות באחת מהדרכים הבאות: נציין כי הזמן המרבי למתן תשובה סופית הינו 45 ימים ממועד קבלת התלונה, במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב15 ימים. כמובן שבמקרה כזה, נדאג לעדכן אותך.

לתשומת ליבכם, לאור משבר הקורונה חל עיכוב בזמן המענה לתלונות. אנו נעשה כל שביכולתנו לענות לכל לקוחותינו בהקדם האפשרי.

  • בטופס מקווןטופס פנייה
    שים לב: חובה לציין את 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי הרלוונטי לפניה. ככל שאין ברשותך כרטיס אשראי אנא הקלד: 0000
  • דואר תחום תלונות הציבור
    ת.ד: 2205 מיקוד 5112102, בני ברק.
  • טלפון טלפון 03-6178631
    פקס 03-6177022

תהליך הטיפול בתלונה

• עם קבלת פנייתך יישלח אליך SMS לאישור.
• לאחר קליטת פנייתך יתבצע הליך בירור מקיף ומקצועי.
• עם סיום הטיפול בפנייתך, תישלח אליך תשובה בכתב או שנציג מטעמנו יצור עמך קשר טלפוני.
• לתשומת ליבך, משך הזמן המרבי למתן תשובה סופית ללקוח יהיה עד 45 יום ממועד קבלת התלונה. במקרים חריגים יוארך המועד למענה סופי ללקוח ב- 15 יום. במקרה של הארכת המועד, תעודכן על כך.
• פניות בנושא חוק נתוני אשראי ייענו בהתאם לזמנים הקבועים בחוק.