נציב תלונות הציבור
אמנת שירות
נציב תלונות הציבור
אמנת שירות
כחלק מתפיסת המצוינות, ההוגנות וחוויית הלקוח של MAX, חשוב לנו מאוד להקשיב ללקוחותינו. פנייתך תעזור לנו ללמוד, להתייעל, ולתת את השירות הטוב ביותר. לקבלת שירות מהיר אנו ממליצים לפנות למוקדי שירות הלקוחות של MAX בשעות הפעילות. ניתן לעשות זאת בשיחת טלפון, הודעת SMS, בפנייה דרך האזור האישי באתר או באפליקציית MAX.
פניה למוקדי השירות
לעמוד צור קשר
-
ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות 24/7
ללא צורך בנציג שירות
-
טלפון 03-6177766
ימים א'-ה': 8:30 - 16:00
-
ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות
ימים א'-ה': 8:30 - 20:00, יום ו': 8:30 -13:00
התכתבות עם נציג שירות ולא רובוט
בנוסף, בכל תלונה או הצעה לשיפור ניתן לפנות גם לתחום תלונות הציבור של החברה.
פנייה לנציב תלונות הציבור
אם לאחר פנייה למוקדי השירות של MAX, עדיין אינכם שבעי רצון מהמענה שניתן לכם, באפשרותכם לפנות לתחום תלונות הציבור.
לפניות הציבור של חברת MAX ניתן לפנות באחת מהדרכים הבאות: נציין כי הזמן המרבי למתן תשובה סופית הינו 45 ימים ממועד קבלת התלונה, במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב15 ימים. כמובן שבמקרה כזה, נדאג לעדכן אותך.
לתשומת ליבכם, לאור משבר הקורונה חל עיכוב בזמן המענה לתלונות. אנו נעשה כל שביכולתנו לענות לכל לקוחותינו בהקדם האפשרי.
-
טופס פנייה
שים לב: חובה לציין את 4 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי הרלוונטי לפניה. ככל שאין ברשותך כרטיס אשראי אנא הקלד: 0000
-
תחום תלונות הציבור
ת.ד: 2205 מיקוד 5112102, בני ברק.
-
טלפון 03-6178631
פקס 03-6177022
תהליך הטיפול בתלונה
• עם קבלת פנייתך יישלח אליך SMS לאישור.
• לאחר קליטת פנייתך יתבצע הליך בירור מקיף ומקצועי.
• עם סיום הטיפול בפנייתך, תישלח אליך תשובה בכתב או שנציג מטעמנו יצור עמך קשר טלפוני.
• לתשומת ליבך, משך הזמן המרבי למתן תשובה סופית ללקוח יהיה עד 45 יום ממועד קבלת התלונה. במקרים חריגים יוארך המועד למענה סופי ללקוח ב- 15 יום. במקרה של הארכת המועד, תעודכן על כך.
• פניות בנושא חוק נתוני אשראי ייענו בהתאם לזמנים הקבועים בחוק.