סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית מגזין max קורונה - כך תוציאו את ה-max מהמצב

שאלות ותשובות לתקופת הקורונה

כל המידע על ההטבות שלנו, והתשובות לשאלות הבוערות ביותר שיש לכם על תשלומים, הלוואות והתנהלות במהלך התקופה. כך תוציאו את ה-max מהמצב

אנחנו יודעים שבימים הלא פשוטים האלה, המלאים בחששות ובחוסר ודאות כלכלית ובכלל, אצל כולכם מתעוררות שאלות רבות, שחלקן הגדול נוגע לכסף שלכם: איך מתמודדים עם הפגיעה בהכנסות? האם ניתן לבטל תשלומים עתידיים שביצעתם? איך לוקחים הלוואה? ומה יכולים לעשות עכשיו בעלי עסק שפעילותם נפגעה? כדי לעזור לכם לפזר מעט את הערפל, אספנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לימי הקורונה.

בריאות שלמה לכולם!

שירות לקוחות max

קודם כל, האם חברת max עובדת כרגיל?

 

אנחנו ממשיכים לספק את השירותים ללקוחות כרגיל – אפשר להשתמש בכרטיסים לבצע עסקאות בארץ ובחו"ל ולסלוק, כל השירותים הדיגיטליים שלנו באתר ובאפליקציה זמינים ופועלים.

 

מוקדי השירות שלנו עובדים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולכן זמני ההמתנה עלולים להיות ארוכים יותר מהרגיל.

 

שאלות בנושא הטבות: 

מה הן ההטבות המיוחדות שמעניקה חברת max בתקופה זו?

 

אנחנו יודעים שקשה מאוד כרגע לנהל את ההוצאות שלכם, ולכן מאפשרים לכם לפרוס ל-3 תשלומים ללא ריבית את הקניות שתעשו אונליין, באתרי סחר בינלאומיים ולקבל 30 ש"ח מתנה בעשרות אתרים מובילים, כמו Asos, iHerb, AliExpress ועוד.

 

כדי להנעים את הזמן הרב שאתם מבלים כרגע בבתיכם, גיבשנו לכם סל הטבות בתחום משלוחי מזון בטייק אווי ובעולמות הפנאי והבילוי בבית. כך למשל, הטבות 1+1 במגוון מסעדות, 80 ₪ מתנה ביצירת אלבום באתר lupa, אימון אנגלית און ליין ב-"אינגליש סנטר", אימון כושר און ליין ב"סטודיו C" ועוד.

 

חלק מההטבות הן תמורת פינוק (לא תמצאו את עצמכם עם פינוקים שצברתם ואין איפה לממש) וחלק לא, את כולם תוכלו למצוא כאן. כדאי לעקוב, מכיוון שאנחנו עובדים כדי לחדש ולהוסיף להטבות כל הזמן.

הטבות max לימי הקורונה


מה קורה עם הטבות (למופעים, אטרקציות וכו') שהוזמנו ואי אפשר לממש אותן בגלל שבית העסק לא פעיל? מי מחזיר את הכסף?

 

קודם כל, לא חייבים למהר לבטל. הארכנו את תוקף המימוש של כל ההטבות עד 31.05.20. אנחנו אופטימיים ומקווים שהכל יחזור לשגרה עד אז, ואולי עוד תוכלו לממש את ההטבות. בנוסף, אם מדובר בהטבה למופע, שימו לב שלא כולם בוטלו, חלקם נדחו למועד מאוחר יותר.

 

אם אתם לא מעוניינים לחכות, אנחנו מאפשרים לבטל ללא עלות הטבות שהוזמנו, אבל חשוב לשים לב שאם ביטול ההזמנה לא נעשה בחודש שבו נעשתה ההזמנה, לא יוחזרו הפינוקים, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות וכפוף למדיניות הביטולים.

 

אם הזמנתם מופע באמצעות הטבה של max אך ההזמנה של הכרטיסים בפועל הייתה באתר חיצוני (לדוגמא: טיקט מאסטר, קופת ת"א) והמופע בוטל, האתר ידאג לזכות אתכם בסכום ההזמנה.

 

יש לי הטבת הצטרפות לכרטיס DREAM CARD VIP. ההטבה תקפה ל-60 יום, אבל אני לא יכול לממש אותה כי החנויות של הרשת סגורות. מה אני עושה?

 

אל דאגה, ברגע שהחנויות יחזרו לפעילות תהיה הארכת תוקף להטבת ההצטרפות, בהתאם לתנאי השימוש שיוגדרו על ידי הרשת.

 

שאלות בנושא עסקאות:

 

האם כדאי לדחות הוצאות באמצעות חיוב קבוע?

 

חיוב קבוע מאפשר לכם לשלוט בהוצאות ולהחליט בכל חודש כמה לשלם. אם חשוב לכם לשמור על תקציב מאוזן גם בתקופה הקרובה, תוכלו להשתמש במוצר "חיוב קבוע" ולהפחית את סכום החיוב החודשי בכרטיס האשראי שלכם.

 

יתרת הסכום שלא תשלמו החודש תעבור לחודש הבא בתשלום ריבית.  כך לדוגמה: אם ביצעתם עסקאות במהלך החודש בסך של 5,000 שקלים, אבל תרצו לשלם רק 3,000 שקלים במועד החיוב החודשי, תוכלו להעביר את יתרת הסכום - 2,000 ₪ לחודש הבא, בתוספת ריבית.

 

השימוש במוצר חיוב קבוע יכול להיות חד פעמי או מתמשך, אתם מחליטים.

 

להתאמת חיוב קבוע בכרטיס האשראי שלכם

עובדים מהבית

עשיתי עסקה ובגלל המצב לא קיבלתי את המוצר/שירות. אני מוגן? 


אנחנו פועלים על פי חוק כרטיס חיוב, ובכל מקרה בו עדיין לא סיימת לשלם על העסקה וזמן האספקה חלף אנחנו כאן לסייע. במקרים של שירות מתמשך/שנתי שהופסק (כמו חדר כושר, חוגים וכו'), ננסה גם כן לסייע. פנו אלינו באמצעות המוקדים.



שאלות בנושא מוצרי אשראי: 

מה עדיף? להגדיל את המינוס בבנק או לקחת הלוואה?

 

מינוס בבנק, או משיכת יתר (אוברדראפט), הוא הלוואה בתנאים גרועים. בהרבה מהמקרים הריבית גבוהה ואין תכנית החזר מסודרת שמונעת מאתנו להגדיל את החוב. אם אתם צופים שתזדקקו לאשראי בתקופה הקרובה, אתם יכולים להיכנס לאתר או לאפליקציה של max ולבדוק את זכאותכם להלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה.

 

לקחתי מכם הלוואה (עם/בלי כרטיס max/בכרטיס בנקאי) ואני מתקשה לעמוד בהחזרים. מה עושים?

 

כדי לסייע ללקוחותינו בתקופה מורכבת זו, אנחנו מציעים אפשרות פריסה מחדש של יתרת ההלוואה שלקחתם, עד 60 תשלומים. הפריסה תעזור לכם להקטין את ההחזר החודשי באופן משמעותי ולעמוד בתשלומם. אתם מוזמנים לפנות אלינו ונציג ישמח לתת לכם פתרון מותאם אישית.

 

אפשרות נוספת היא שימוש במוצר "חיוב קבוע" (עליו הסברנו למעלה), שיסייע לכם להקטין את ההחזר החודשי שלכם, אבל חשוב לשים לב שבמקרה הזה תאלצו להתמודד עם 2 ריביות שונות (אחת על ההלוואה שאתם מחזירים, ואחת על הסכום שדחיתם מההחזר החודשי בכרטיס האשראי).

שומרים על היגיינה


איך אפשר לקחת הלוואה מהירה?

 

חברת max מציעה ללקוחות מחזיקי כרטיס הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה בתהליך פשוט ומהיר באתר או באפליקציה. 

לבדיקת זכאותך להלוואה מ-max

 

שאלות בנושא כרטיסי אשראי: 

אני מעוניין בכרטיס חדש, אתם עדיין שולחים כרטיסים?

 

בטח! ניתן להיכנס לאתר שלנו ולבצע הנפקה באופן עצמאי או ליצור קשר עם המוקד הטלפוני

 

אני רוצה לאסוף את הכרטיס מהמשרדים שלכם. אפשר להגיע כרגיל?

 

כן. ניתן להגיע לאיסוף הכרטיס לאחר שיידענו אתעם ב-SMS שהכרטיס שלכם מוכן ומחכה לכם.

 

אמור להגיע אלי כרטיס חדש. אני זקוק לכרטיס בדחיפות לאור המצב. מה אפשר לעשות?


במקרה ומדובר בשליחות מתואמת, תוכלו ליצור קשר עם חברת השליחויות שתיאמה עבורכם את המשלוח במספר 03-9202201, או עם מוקד שירות הלקוחות שלנו – 03-6178888.


אם מדובר בכרטיס שנחסם בעקבות אובדן/ גניבה – מוקד אישורים וחסימות – 03-6178800.


שאלות לבעלי עסקים: 

איך אתם באים לקראת עסקים שכרגע לא מכניסים כסף?

 

אנחנו רוצים לאפשר לכם מרווח תזרימי כמה שניתן, ולכן לקוחות עסקיים שלקחו הלוואה יוכלו לדחות את התשלומים (קרן וריבית) עד תקופה של 3 חודשים ללא עלות. בנוסף, מחזיקי כרטיס אשראי Business יוכלו לדחות עסקאות בכרטיס ללא עמלה לתקופה של שלושה חודשים.

 

מאחר והתנועה בחנויות הפיזיות מצטמצמת, אנחנו מציעים לבעלי עסקים להמשיך את הפעילות העסקית שלהם מכל מקום ובכל זמן, זאת באמצעות סליקה דיגיטלית המאפשרת קבלת תשלום מרחוק. לקוחות שיצטרפו לשירות זה באופן דיגיטלי באתר max עסקים, לא ישלמו עלויות מסוף והקמה, כמו גם עמלת סליקה למשך חודש.

 

את הפירוט המלא של ההטבות ההקלות לעסקים תוכלו לראות כאן.

           
אנחנו מזמינים כל לקוח עסקי ליצור קשר עם מוקד השירות העסקי או מנהל הלקוח שלו להתאמת פתרון עבורו.


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות המוקדים השונים:



לכל שאלה - צרו קשר

חשוב לדעת: *הלוואות: אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. | המלווה: מקס. | כפוף לאישור ותנאי החברה. | הפרסום אינו מהווה הצעה למתן אשראי, הצעת ההלוואה תינתן בהתאם לנתוניו האישיים של הלקוח. *חלוקת עסקאות ללא ריבית: ההטבה ניתנת למחזיקי כרטיס max בלבד (לא כולל כרטיסי בנק לאומי, Pepper, DEBIT, FREE ורכש). | מימוש ההטבה אפשרי עד ל-3 עסקאות שבוצעו בתקופת ההטבה (20.3.2020-20.4.2020), או עסקאות שבוצעו 30 יום לפני בקשת החלוקה. | החל מהעסקה הרביעית ו/או בפריסה ל-4 תשלומים ויותר תחויב בריבית בהתאם לריבית הקרדיט בכרטיס. | הפריסה אפשרית בעסקאות מעל 75 ₪ שבוצעו בש"ח בלבד. | בכפוף לתנאי ההצטרפות, בהתאם ליתרת האשראי הפנויה בכרטיס וכפוף לאישורה של max.